Wednesday 20 August 2008

Garden inspiration



Garden


* a place to sit *
* a place to enjoy *
* a place to relax *
* a place to play *
* a place to zip a glass of champagne *
* a place for a BBQ *
* a place of numerous scents *
* a place to forget everything *
* a place to...*


Well, to do about anything and nothing!
In this (sub) tropical country you live outside most of the time.
So the garden needs to be seen as your living room.
But in our situation, it's a little bit complicated. We know we won't be here forever.
(Actually we should have to leave in December this year, but could postpone it until December 2009).
So a complete new garden plan is out of the question.
Our garden at this moment... well, let me put it this way: I don't even dare to show.
7 weeks away nearly destroyed the whole plot.


So I'm thinking about (not too expensive) ways to make this garden my garden.


I've been surfing the net and found so many nice ideas, but still haven't decided (read: still nothing done!). I would just like to show you some pictures I found and in all of them there are some nice elements I might add in our garden (although I know that many of them won't be possible... time wise or money wise)...







Ideas are always welcome!!!!
Have a great weekend!
Love, C.

5 comments:

Splashes of Pink and Mint said...

Tja, dromen over een mooie tuin doe ik ook! Maar als het maar voor een jaar is, dan is dat natuurlijk wel heel wat anders. Ach, als je maar een klein lekker plekje hebt waar je je kunt terugtrekken met wat potten vol prachtige bloemen om je heen dan is het al gauw een paradijsje, vooral met het heerlijk weer bij jullie! Nog een fijne zondag!

Solange said...

hallo, daar ben ik weer, even een pauze met uitpakken...wat een klus zeg, maar ja, ik heb het ergste achter de rug. Het huis wordt erg mooi, maar moet nog erg wennen aan de sfeer, de geluiden...

ik zie dat je prachtige post hebt , was een beetje achter, dus heb snel alles even bekeken!

groetjes,
Solange

Bertina said...

Ja, een lekkere tuin is natuurlijk genieten vooral als je veelal buiten leeft zoals bij jullie het geval is. Maar ik kan me ook voorstellen dat je er niet zoveel geld in wilt investeren omdat je over een jaar weer weg moet. Soms kun je met weinig middelen ook een leuke sfeer creeëren!
Succes ermee,
Groetjes!

LiLi M. said...

Hee Chantal, ik ben ook weer back in town. Tsja zo'n tuin...ik heb het laatste jaar dat wij in ons vorige huis woonden de tuin gerevamped met veilingkistjes met allerlei potten erin, muurtje van gebouwd, zinken gieters erbij. Die kisten zijn goedkoop, maar ja of ze in Brazilië te krijgen zijn?????? Wat ik wil zeggen is dat je het handigst nu een sfeerkamer kunt maken met meeneem materialen die het ook in een ander klimaat goed doen of die niet al te duur zijn, zodat je ze gemakkelijk achter kunt laten. Ook is het handig om je op een 'kamertje' te richten wat dan echt jouw plek is, zoals Elly ook al zegt. Succes!

Anonymous said...

Lovely garden!

Paz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...