Tuesday 12 April 2011

A market day in Versailles

A quick tour around the Versailles market... loads of sunshine, a broken camera...
Not the best recipe for great pictures... 
But I just liked to give you a glimpse of the market in town, every Tuesday, Friday & Sunday
It's absolutely great for fresh vegetables, fruits, chicken, cheese, nuts, flowers, etc.


And of course a visit to the market isn't complete without a café crème & a macaron...
This one was a real calorie-bomb with a thick layer of crème noissette in the middle...
so delicious! 
Have a great week!
Bisous,

7 comments:

It's me said...

Wat leuk dat ik even met je meemocht...en wat een heerlijke afsluiting van een gezellige markt ochtend...liefs Ria....xxx...

Michaja said...

Leuk he die Fransen markten. Alleen vond ik ze in Parijs altijd wel heel duur! Ik ga nu naar de "boer" zelf. Nog bio ook!!
Die macaron ziet er echt geweldig lekkr uit!!

Anonymous said...

Ja, gezellig die markten in Frankrijk wij gingen daar ook altijd naar toen. Wat dat betreft ben ik ook naar het verkeerd land verhuisd. Hier is helemaal geen markt in de buurt. Een markt heeft toch altijd iets gezelligs...

Groetjes en een fijne week,
Sandy

Elly's kleine idylle said...

Leuk, de foto's van de markt in Versailles. We zijn een paar keer in Versailles geweest, maar dat is al weer een paar jaar geleden en...dan ga je als toerist niet naar de markt maar natuurlijk naar het Paleis.
Vind het wel héél typisch Frans wat je op de foto's hebt vastgelegd. Bedankt dat ik even met jou mee mocht lopen.
Lieve groetjes, Elly

giftwithlove said...

The visit was useful. Content was really very informative. Visit giftwithlove dot com/Quatar(send gifts and flowers to Quatar).

Madelief said...

Hoi Chantal,

De markt ziet er wel heel aantrekkelijk uit. Die moet ik onthouden voor wanneer wij daar zijn. En je macaron.....tja....die had ik ook absoluut niet kunnen weerstaan. Misschien kunnen we van de zomer er eentje samen eten!

Lieve groet,

Madelief x

Unknown said...

Mijn eerste vakantie van het jaar zit er alweer op, ben net (sinds gisteren) terug van 10 dagen Syrië. Was een heerlijke trip! Erg lieve mensen, prachtige archeologische bezienswaardigheden o.m. uit de Romeinse en Byzantijnse periode.
Zag ginder ook vele marktjes, met o.m. allerhande groenten en fruit én kippen aan het spit! Grappig, de mensen zijn toch overal hetzelfde als het op eten aan komt hé!
Lieve groet, Hilde;)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...