Monday 2 May 2011

Old & New!

Almost two weeks gone on holiday and the garden has died... well, that's a bit exaggerated, but all the plants in the vases had died, just the Astilbe and some Violets survived the 2 weeks without water, without rain I have to say, which is very uncommon here...
It looked very depressing, like in the picture above :(

The good thing is that I could go to the garden center again and buy all new!
Hot pink Geraniums, soft grey Lavender, the Butterfly Lavender and some dark pink Oleander.
Can't wait for it all to start blooming!


Still not finished, still work to do.
So I leave you now & wish you all a sunny week!
Bisous,
P.S. There's still time to join my give-away:
the 'Marie Claire Idées' 20th birthday issue AND some French goodies to win!

9 comments:

Unknown said...

lijkt me duidelijk....NIET meer op vakantie:D!

X

Michaja said...

Oh wat zonde van al die planten!! Maar idd leuk om weer nieuwe te kopen. Heb ik ook gedaan zondag!
Groetje Michaja

It's me said...

Tja zit nikzzzz anders op dan thuisblijven voortaan !!......whahahahahhhah!!...xxx...Ria...

Mariette said...

Lieve Chantal,

Ja zó hebben wij ook menige keer een dure rekening moeten betalen voor planten die er als 'hooi' uitzagen bij thuiskomst in de zomer. Jámmer en het gaat bijna niet om een ander dat te laten doen. Ze verzuipen ze of laten ze toch verdrogen. Mijn èrgste moment was toen we thuiskwamen na drie weken consulting in Indonesië en een vriendin aanbood om onze orchideëen te verzorgen in de veranda. Wel, ze had ze net voor onze thuiskomst verzopen maar alle 16 waren al dood... Dàt deed zeer. Járen werk.

Maar bij jou komt het snel weer terug en normaal met voldoende regen is het geen enkel punt om ze in bakken te hebben.

Liefs,

Mariette

Unknown said...

als jij mij even mailt...mail ik jou, met lijstje;)

lyndahovens@home.nl

X

Elly's kleine idylle said...

Ja,JA, dit is inderdaad jammer,maar zo te zien heb je weer volop kleur en fleur in je tuin!!!!!!Leve de tuincentrum,Hi,Hi !!!
Wij zijn ook op vakantie geweest en ben er nu pas achter dat je een give-away gaat verloten.Ben er nu te laat mee, maar de volgende keer doe ik zeker mee.
Een lieve groet van Elly.

Elly's kleine idylle said...

Lieve Chantal,
Bedankt voor jouw reactie, héél attent van jou. Dan doe ik natuurlijk gelijk mee. Zet de link direct op mijn blog.
SPANNEND!!!!!
Lieve groet, Elly

Anonymous said...

Jammer van de planten, maar wel leuk om nieuwe planten te kopen. Ik ben ook gek op lavendelplanten, helaas had die de winter niet overleefd. Wij hopen binnenkort ook eens naar een tuincentrum te gaan. Op het verlanglijstje staat lavendel en aardbeienplantjes.

Hilsen frå,
Sandy

~*~ saskia ~*~ said...

Dat komt me oh zo bekend voor! Maar het is leuk om weer fris groen te planten dus zo heel heel heeeel erg is het niet, vind ik althans.
Een fijne avond nog, lieve Chantal! En alvast een gezellige nieuwe week xxxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...