Monday 17 December 2012

Group hug

 
Lynda organiseerde weer en natuurlijk deed ik weer mee. Altijd leuk zo'n 'group hug'!!
 
Natuurlijk was het bij mij wéér last-minute werk, maar als het goed is, heeft ook Sjoukje haar pakje binnen (dat toch nét weer niet door de brievenbus paste...).
 
Van Sjoukje kreeg ik afgelopen woensdag al een grote envelop in de bus. Poeh, moeilijk hoor om die dicht te laten tot de 17e!
 
Heb ik ook lekker niet gedaan, haha! Donderdag was het licht en zonnig buiten en dus perfect foto-weer! Dat was dus een hele goede reden om het pakje al open te maken, vind ikzelf!!
 
En in die prachtige pakjes (vergezeld van een mooie zelfgemaakte kaart) zaten een heleboel mooie spulletjes, kijk maar:
 
 
Een geborduurde kerstloper, een stoffen hartje voor in de boom, kaarsjes, waxinelichtjes en een mooi bewerkt luciferdoosje! Kijk het eens lief bij elkaar staan!
Dankjewel Sjoukje! Ik ben er erg blij mee!
En dankjewel Lynda voor het organiseren!!
 
Ik wens jullie allemaal een fijne week & geniet van de kerstsferen overal!

7 comments:

Unknown said...

wel potverdepotver!!!! :P.......EN te vroeg open, en WEER last minute EN niet door de brievenbus!!!!;).

Hebben jullie elkaar??? Is me niet eens opgevallen!!! :D!

X

Home and Lifestyle said...

Ohhh, de stouterd ;)!

Ik moest mij gisteravond om half twaalf bedwingen maar ben toch héél braaf geweest en heb het pakketje weer terug gelegd haha, wel moeizaam hoor! Het was dat ik van de buitenkant van het cadeau nog geen foto en dat bij daglicht wilde doen ;)!

Grappig dat jullie elkaar trouwens hadden! Je bent goed in de watten gelegd, leuk!

Lieve groet, Ingrid

It's me said...

Wat leuk !!!....liefs van mij...xxx...

Anonymous said...

oh leuk zeg Chantal! een gepaster geschenk kon je je niet wensen hé!
groetjes, Hilde

Tammy said...

For some reason this post is not translating to English. Hope you are well. Happy holidays to you and yours, Tammy

Mariette VandenMunckhof-Vedder said...

Lieve Chantal,
Van harte gefeliciteerd met jullie wedding anniversary!
Een fijne Kerst en Zalig Nieuw Jaar.
Liefs,
Mariette

lia said...

Jij geeft het toe dat je het eerder open hebt gemaakt. Ik denk dat er best wel meer zijn geweest. Ik niet hoor, was veel te druk. Echt!!!

En het is altijd weer leuk om al die pakjes te zien.

Hele fijne dagen
Groetjes Lia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...